Arany középút: íme a vadonatúj Honda Civic RS
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Kipróbáltuk, hogyan muzsikál a szürke hétköznapokban a HR-V és CR-V közé ékelődő teljesen új ZR-V, mely tulajdonképpen nem más, mint az aktuális Civic kicsit megemelt divatterepjáró testvérmodellje.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
Megérkezett a japán gyártó HR-V és CR-V közé pozicionált, mindenféle előzmény nélküli újdonsága, a megemelt Civicnek is betudható hibrid ZR-V, melyet a Barcelona környéki utakon volt szerencsénk alaposan kipróbálni.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
A nemrégiben debütált új Civic legsportosabb csúcsmodellje, a Type R mostanság igen nehezen szerezhető be.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban közel 90 tesztautót vezettünk hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festene egy háromajtós Civic Type R.